Google AdWords – Campaign Management

Unul dintre cele mai mari beneficii Google AdWords este ca ofera posibilitatea de a directiona cu precizie anunturile catre utilizatori, pe baza cautarii lor, precum si o serie de alti factori cum ar fi localizarea, limba sau aspectele demografice.

Cand utilizati Google AdWords, aveti posibilitatea de a capta orice segment al publicului la nivel global sau local care este activ in cautarile pentru produsele, serviciile sau informatiile domneavoastra.

Astfel utilizatorul gaseste anunturi foarte relevante pe care este mult mai probabil să interactioneze. Deoarece anunturile de pe motoarele de cautare apar doar ca raspuns la interogarea unui utilizator, el este mult mai probabil să fie gasit in continuare de-a lungul ciclului pentru a fi convertit.

Deoarece Google AdWords ofera o directionare precisa si masurabila, facila, este posibil sa realizati un ROI (return on investment) mare.

Pentru a gestiona eficient strategia si costurile cu publicitatea online, este util sa va definiti un cost pe achizitie (CPA) pe care doriti sa il obtineti pentru fiecare conversie.

Doar asa veti avea ulterior posibilitatea de a monitoriza performanta anunturilor dvs. pentru a va asigura ca acestea satisfac obiectivele dvs. si ale clientilor dvs.

Avantajele Google AdWords:

Acoperire vizată
Acum puteţi afişa publicitate persoanelor care efectuează căutări pe Google.Chiar dacă apăreţi deja în rezultatele căutării Google, AdWords vă poate ajuta să vizaţi noi segmente de public pe Google şi în reţeaua noastră de publicitate.

 

Valoare care poate fi măsurată
Nu există cheltuieli minime impuse sau un angajament privind durata. Iar cu ajutorul opţiunii cost-pe-clic, sunteţi taxat numai dacă utilizatorii fac clic pe anunţurile dvs. Aceasta înseamnă că fiecare leu din bugetul dvs. vă ajută să obţineţi noi clienţi potenţiali.”

 

Un grad mare de control
Puteţi modifica anunţurile şi puteţi ajusta bugetul până la obţinerea rezultatelor dorite.

De asemenea, puteţi afişa diverse formate de anunţ şi puteţi chiar direcţiona anunţurile spre anumite limbi şi locaţii geografice.